Et donaré
Über das eBook
La Lola, una dona madura, tendra, sensible, avançada a l´època i amb una llibertat física i espiritual que li ha proporcionat una vida plena d´experiències, vol que aquestes quedin escrites per donar-les a conèixer al seu nebot i a les noves generacions:
Els records del seu món ple d´emocions que l´han enriquida i dels quals n´està molt orgullosa, acceptant que l´alegria i la tristor de la vida formen part de l'ésser humà. Els personatges propers dels que ella sent parlar des de joveneta i que formen part de la seva generació.
L´evolució de la Barcelona i del Empordà dels anys 60 fins arribar al segle xxi on lo virtual marca una nova era l´essència de la protagonista, d'una vida plena de sentiments, emocions i circumstàncies que la fan evolucionar i dirigir-se al segle xxi amb llibertat i dignitat, així vol que quedi constància per donar informació a les properes generacions d´uns valors universals. Transmetre la seva vida al món: fer el que et digui el cor, els valors familiars, tot fet amb cura i dignitat, pot servir per construir el futur que ha de venir. En definitiva, creure amb un mateix i ser valent.
Über den Autor
Anna Ginesta, Barcelona, 1955. Estudià a l'Ateneu Barcelonès narrativa i novel·la amb Maria Barbal i Isidre Grau. Assistí a classes de Literatura Catalana Medieval a la UAB. Guanyadora diverses vegades dels Jocs Florals de l'escola Àgora, Hospital de Sant Pau, Foment Martinenc i Primer Concurs Literari de La Vall de Bell-lloc de Palamós. Ha publicat el conte "Cristales del pasado", "Contes per l'Anna; el Nil i els seus amics". Coautora de Tibidabo 360º. Col·laboradora habitual a la revista El Petitot.
Maite Llongueras, Barcelona, 1957. Llicenciada en Pintura Mural a l´Escola d´Arts i Oficis Artístics de Barcelona, amplià els seus estudis a l´oli amb el mestre olotí Vilà Cañellas i a l´Escola del Mediterrani. Completà la seva educació estètica amb viatges a Europa. Exposa professionalment des de l´any 1981 a Espanya, Paris, Miami, Londres. Creadora i coautora de Tibidabo 360º, poeta, escriptora. Guanyadora de diversos premis de pintura.
Produkt Details
Verlag: La Equilibrista
Genre: Sprache - Sonstige
Sprache: cat
Umfang: 260 Seiten
Größe: 1,1 MB
ISBN: 9788494725166
Veröffentlichung: 20. März 2018