Trànsits + Postals des de l'eix del mal
About the eBook
Aquest llibre és un recull de cròniques de viatges exteriors (a Tunísia, a Palestina, a l'Afganistan, al Senegal, a la República Democràtica del Congo o a Uganda) i de viatges interiors (a l'espiritualitat, la música, la infància, la mort). Els retrats dels països són una visió distorsionada des de la meva experiència de viatge. Molts viatges exteriors són, en realitat, viatges interiors, moments de trànsit i transformació.
Els articles de la primera part, Trànsits, tenen com a motiu el fet transcendental en les persones o en els pobles que he conegut. Els de la segona part, Postals des de l'eix del mal, viatjo per les realitats dels tres països que més he conegut. Són articles publicats a Dialogal, El Inconformista Digital, Cap Gros, Caramella o Directa.
About the Author
Sàgar Malé Verdaguer (Mataró, 1967) es tècnic de cooperació i drets humans. Ha realitzat més de vint documentals en països en els que ha viscut (Palestina, Senegal, Afganistan o Tunísia) amb l'associació Mapasonor, amb qui a més ha publicat els llibres Una persona amb un sac penjant (viatge musical per la Mediterrània) o Mataró: de Mancos a Djembereng (relats de vida). Va publicar el poemari Sería interesante escribir una historia de la risa amb Ediciones Oblicuas.
Product Details
Publisher: Ediciones Oblicuas
Genre: Sprache - Sonstige
Language: cat
Size: 258 Pages
Filesize: 2.3 MB
ISBN: 9788419246691
Published: March 10, 2023